شما اینجا هستید

فروش اتیل استات

فروش اتیل استات

اتیل استات

اتیل استات دارای بوی میوه‌ای نسبتاً قابل تحملی است و مایعی شفاف و بی‌رنگ می‌باشد. به مقدار کم در آب حل می‌گردد (حدود 8 گرم در 100 میلی لیتر آب). درجه جوش 77 °C دارد.  این مایع بی رنگ است که بوی شیرین (شبیه به قطره گلابی) دارد و در چسب استفاده می‌شود، پاک کننده لاک ناخن، کافئین زدایی کردن چای، قهوه و سیگار. این استر در بعضی حبوبات و سبزیجات هم چون تربچه وجود دارد، از این رو در تهیه بعضی اسانس‌های مصنوعی نیز به کاربرد دارد.

کاربردها

اتیل استات در انواع فرمولاسیون پوشش­هایی مانند اپوکسی، یورتان، سلولزیک، آکریلیک و وینیل­ها بکار‌برده می‌شود. کاربرد اتیل استات برای این پوشش‌ها شامل مبلمان و وسایل چوبی، تجهیزات کشاورزی، استخراج محصولات معدنی، تعمیر و نگهداری تجهیزات و سازه­های دریایی است. این ماده به عنوان یک حلال استخراج کننده در تولید برخی داروها و مواد غذایی و به عنوان حامل برای تولید علف کش بکار گرفته می‌شود. اتیل استات حلال برخی جوهرها است که نقش آن حل کردن رزین، کنترل ویسکوزیته و بهینه کردن سرعت خشک شدن آن می­باشد. به علت تبخیر سریع و بوی میوه­ای که دارد در ترکیب برخی عطرها استفاده می­شود، سریع تبخیر بودن آن باعث می­شود بعد از مدت کوتاهی بوی عطر روی پوست بماند و همانطور که گفته شد در صنایع غذایی بخصوص کافئین زدایی از چای، قهوه و توتون بکار می‌رود، به علت خورندگی کم آن در تمیز کردن بوردهای الکترونیکی نیز استفاده می­گردد. همچنین این حلال در ساخت برخی چسب ­ها نیز استفاده می‌شود، همان­طور که در صعنت چرم مصنوعی نیز به صورت فله استفاده می­شود.

فروش اتیل استات:

این شرکت آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز،اتیل استات مورد نیاز را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی تأمین کند. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است وشما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید. برای سفارش این محصول با مشاوران و کارمندان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار