شما اینجا هستید

فروش متیل پارابن

فروش متیل پارابن

 معرفی محصول :

متیل پارابن یا نپاژن با جرم مولی 152.15 گرم بر مول و دمای جوش 275 و فرمول شیمایی C8H8O3  ماده ای پودری سفید رنگ و همینطور حالت شکری وجود دارد.

از متیل پارابن به عنوان یک نگهدارنده استفاده می شود و در برخی مواد طبیعی همچون میوه ها ازجمله تمشک به عنوان ماده اصلی ضد میکروبی یافت می شود . این ماده با خاصیت ضد قارچی که برای حفظ مواد از خراب شدن و کپک زدگی بیشتر در مواد آرایشی و مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد های محصول :

از متیل پارابن یا نپاژن معمولا به عنوان نگهدارنده مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود .

این ماده دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی است که در محصولات غذایی و بهداشتی باعث جلوگیری از رشد قارچ و جلوگیری از رشد میکروب ها استفاده می شود .

نپاژن به عنوان نگهدارنده در لوازم بهداشتی و دارویی مانند پودر بچه وجود دارد هم چنین این ماده به صورت معمول در ترکیب از سایر پارابن ها مانند پروپیلن پارابن باعث بهبود کیفیت خاصیت نگهدارندگی در ماده می شود .

از متیل پارابن در مواد بهداشتی همچون خمیر دندان ها ، لوسیون های بدن و مو ، محصولات مراقبتی ، محصولات مربوط به میکاپ ، محصولات اصلاح صورت و بدن و ... بسیار کاربردی است و خاصیت نگهدارندگی دارد .

همچنین نپاژن به دلیل خاصیت های ضد قارچی و ضد میکروبی و ضد باکتری ،از ایجاد و انتشار مخمر ها و میکروارگانسیم هایی که در مواد خوراکی  باعث تخریب میشوند جلوگیری میکند و به همین علت در محصولات خوراکی همچون ژله ، مربا و خمیر ها و محصولات لبنی از جمله ماست و پنیر مورد استفاده قرار میگیرد .

متیل پارابن به دلیل خاصیت ضد باکتری خود از رشد و تکثیر باکتری Clostridium botulinum که بسیار بای انسان مضر است و منجر به مسمومیت شدید می شود جلوگیری خواهد کرد .

در صنعت دارو سازی از نپاژن به عنوان محافط نورون ها درون دستگاه عصبی انسان استفاده می شود که برای درمان اختلالات عصبی مورد استفاده قرار میگیرد .

 

عوارض جانبی استفاده از متیل پارابن :

در مورد متیل پارابن تحقیقات بسیاری صورت گرفته است که نتیجه مشخصی بدست نیامده اما نکته ای وجود دارد که درصد غلظت استفاده متیل پارابن بسیار اهمیت دارد و درصد بالای آن باعث سمیت آن ماده می شود .

این ماده میتواند از طریق پوست یا دستگاه گوارشی انسان جذب شود با این حال ممکن است در برخی افراد استعمال خارجی این ماده موجب بروز حساسیت های پوستی بشود .

همچنین این ماده در انواع کرم ها و مواد آرایشی مورد استفاده است و به دلیل بستن منافظ پوست و مختل کردن کارایی غدد ترشحی باعث بروز سرطان در بدن میشود .

 

فروش متیل پارابن :

متیل پارابن به صورت بسته بندی های 25 کیلوگرمی با درصد خلوص 99% و دو نوع شکری و پودری وارداتی از کشور های هند و آلمان به فروش می رسد .

تیم بازرگانی تیناکم واردکننده اصلی متیل پارابن است که شما میتوانید بدون واسطه از ما خرید کنید و بهترین قیمت هارا از ما بخواهید ! جهت خرید و استعلام قیمت با شماره های شرکت در تماس باشید .

سایر محصولات ما:

آلانتوئین

لاکتات کلسیم

Tags: 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار