شما اینجا هستید

تربانتین (دای پنتین)

فروش تربانتین (دای پنتین)

تربانتین (دایپنتین)

 تربانتین یا روغن تربانتین سیالی است روغنی که از تقطیر انگم انواع درختان کاج به وجود می‌آید و مصارف صنعتی و دارویی دارد. تربانتین یا Turpentine یک محلول شیمیایی به شکل روغن می‌باشد.درواقع تربانتین یک ماده ی خالص نیست، بلکه مخلوطی است از ترپنها. تربانتین رزینی روغنی است که از شیره ی درختان خانواده کاج و سایر درختان خانواده های پهن برگ به دست می آید.یکی از عمده موارد استفاده آن بعنوان حلال روغنی در رنگ ها و جلا ها است. برای رقیق کردن انواع رنگ های محلول در روغن کاربرد دارد. همچنین بسیاری از ترکیبات آلی مانند کافور،لینانول و گرانیول از آن تهیه می شود.تربانتبین نوعی رزین که بصورت مایع زرد رنگ می باشد که پس از خشک شدن به شکل سخت یا جامد شده در می آیند. این محصول بوی بسیار قوی کاج را دارا می باشند که جز اقلام وارداتی در ایران می باشد چرا که در ایران درخت این محصول رشد نمی کند.

فواید و کاربردهای تربانتین

تربانتین برای درد سیاتیک مفید است، این محصول دفع کننده کرم های روده نیز است. از کاربرد های دیگر این محصول می توان به حل کننده سنگ های صفراوی اشاره کرد، همچنین برای رفع نزله های مزمن مثانه و مجرای ادراری از تربانتین استفاده می شود. سقز همچنین به بسیاری از محصولات تمیز کردن و بهداشتی به علت خواص ضد عفونی کننده آن و “عطر پاک” آن اضافه شده است.

قیمت تربانتین

 تربانتین در بشکه‌های 175 کیلویی محصول کشور چین در انبار شورآباد موجود می‌باشد. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه‌ی سفارش این محصول با شماره‌های موجود در بالای همین صفحه تماس بگیرید.

 

 

 

 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار