شما اینجا هستید

قیمت فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول پروپیونات سدیم را از کشور چین با برند FOODCHEM وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خریدپروپیونات سدیم با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول: پروپیونات سدیم Sodium propanoate
نامهای دیگر: Sodium propionate Napropion
فرمول شیمیایی: C۳H۵NaO۲
شکل ظاهری: بلورهای شفاف
کشور سازنده: چین
برند: FOODCHEM
     پروپیونات سدیم نوعی نگهدارنده است که از آن به عنوان یک مهار کننده رشد باکتری است. این ماده  به طور گسترده ای در نان و سایر محصولات نانوایی برای جلوگیری از کپک زدن استفاده میشود. پروپیونات سدیم به شکل نمک اسید پروپیونیک است که یک اسید آلی است که در طول تجزیه شیمیایی قند تولید شده است. این یک ترکیب است که به طور طبیعی در بدن تولید می اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه متابولیزه می شود.

کاربردهای پروپیونات کلسیم:
 در فرآورده‌های نانوائی ، نان و خمیر پیتزا برای جلوگیری از رشد کَپک‌ها به میزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده می‌شود، در نتیجه باعث افزایش عمرمحصولات میشود. همچنین در پنیرهائی که به صورت سرد بسته‌بندی می‌شوند و پُرکننده‌های مخصوص کلوچه‌های میوه‌ای به مقدار مجاز (۰/۲ تا ۰/۳ درصد) مصرف می‌شود.

Tags: 

دیدگاه ها

↓仙台国分町にあるミネルバのネットショッピングはこちら★/お電話でもご注文を承っております。 次は「S」に代わるウィメンズラインになるという見方があり、この場合はグローバルで受 け入れられる実力があるデザイナーが前提だろう。 星 から 来 た あなた 韓国 語 「ユン・ゲサンのOne Table」が最終回を迎える時、一曲演奏しようと思って準備している曲がある。 5日、MBC新週末ドラマ「結婚契約」が初放送された。 ボクらの勇気 未満都市 ネタバレ ソン・ヘギョ  ソン・ヘギョが登場するファッション・マガジン「W KOREA」3月号のグラビアとインタビューが公開された。 妙に居心地がよく、話も弾んだのでまったりと長居だ。 主君 の 太陽 日本 語 字幕 事故を起こした車はレストランを経営するジフンが運転していた。 安倍政治を許さない!その具体的主張は、戦争法廃止、原発廃止、格差是正である。 ボクらの勇気 未満都市 逮捕 剛さんと光一さんが向かい合って歌う姿がとってもカワイかった(*^.^*)光一さんと剛さんは、恥ずかしいと言っていましたが、照れくさそうに笑っているお二人に癒されましたぁ。 【10位】 『アイドルマスター プラチナスターズ』プロデューサーたちの期待を集めたシリーズ最新作の全貌がいま明かされる!  10位は、週刊ファミ通2016年2月11日号(2016年1月28日発売)に掲載された、プレイステーション4用ソフト『アイドルマスター プラチナスターズ』の初出ニュースです。 キャスティング ドクター 「語り部」の方のタイムリミットも既に、ウィンドウズバージョーンのように切れかかっているのです。 ワイルドすぎる印象を、不必要に与えてしまうのではないでしょうか。 君の名は

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار