شما اینجا هستید

فروش کربنات پتاسیم

فروش کربنات پتاسیم

 potassium carbonate کربنات پتاسیم

کربنات پتاسیم به صورت پودر یا کریستال های سفید است.این ماده در گریدهای صنعتی ، خوراکی و کشاورزی (کود) موجود می باشد.

کربنات پتاسیم تشکیل شده از پتاس و خاکستر مروارید و یا نمک زغال سنگ تارتار است.پتاسیم کربنات طعم شبیه به نمک دارد ، که محلول در آب است و در حلال های آلی مانند اتانول ، اتر و استون حل نمی شود. این ماده ظاهری خیس و آبکی دارد به همین دلیل در دمای بالا تجزیه می شود و می تواند رطوبت هوا را هم جذب کند.

کربنات پتاسیم خوراکی :

کربنات پتاسیم در انواعی از مواد غذایی  مثل تولید محصولات نانوایی قابل مصرف می باشد . همچنین پتاسیم مورد نیاز در خوراک دامها را می توان ازآن تهیه کرد. گرید خوراکی این ماده در تولید کشمش نیز قابل استفاده می باشد. برای تهیه کشمش از ترکیبی متشکل از درصد‌های معینی از این ماده و روغن کشمش استفاده می کنند .

کاربرد  کربنات پتاسیم:

از آنجایی که این ماده کاربردهای بسیاری دارد، گریدهای تجاری متنوعی از آن وجود دارد. مشخصه کاربردی آن :

کاربرد آن در اکثر حوزه ها مثل حوزه صنعت شیشه سازی ، سرامیک، تولید سیلیکات پتاسیم و بی کربنات پتاسیم، صنایع غذایی (پتاسیم کربنات خوراکی )، شوینده ها و پاک کننده ها، مواد شیمیایی عکس برداری، کودها و آفت کش های کشاورزی، خالص سازی گاز، افزودنی های لاستیک، کریستال های پلیمری، بازدارنده های خوردگی، سیمان و منسوجات وجود دارد.

کربنات پتاسیم در کشاورزی

 یکی از کاربردهای مهم این ماده توانایی این ماده برای تهیه و تولید کود است. این ماده به رشد گیاهان و حفظ آب در خاک کمک می کند و باعث تقویت ریشه و ساقه ی گیاهان می شود.

فروش کربنات پتاسیم :

این ترکیب  در کیسه‌ها و یا بسته بندی های 25 کیلوگرمی عرضه  می شود کربنات پتاسیم در غلظت بالا موجب تحریک می‌شود، اما در غلظت‌های کم و متوسط برای سلامتی انسان ضرری ندارد. کربنات پتاسیم در محیط ‌زیست تجزیه می‌شود و بنابراین چندان مقاوم نیست و در اندام‌ها تجمع نمی‌کند. این ترکیب به دلیل رطوبت‌گیر بودن باید در انباری کاملا خشک و سر بسته با تهویه‌ی مناسب باشد و به دور از عوامل ناسازگار با آن نگهداری شود. برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با شماره های بالای همین صفحه تماس بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار