شما اینجا هستید

فروش لسیتین مایع

لسیتین مایع

لسیتین مایع خوراکی ، ماده پیچیده ای از استرفسفاتیدهای نامحلول در استن فسفاتیدها است که از دانه های روغنی خوراکی خصوصا سویا ومنابع حیوانی مثل زرده تخم مرغ به وجود می اید و از خمیری تا مایع غلیظ عسلی می باشد.لسیتین به دو شکل جامد و مایع وجود دارد که شکل مایع آن در شکلات ، کیک و بیسکویت و مارگارین استفاده می شود.برای نرم تر شدن کیک  و مزه ی عالی در کیک و شکلات از لسیتین مایع استفاده می شود که لسیتین باعث دوام و ماندگی خواهد شد.

کیک روغنی بخورید کلسترول بسوزانید

می دانیم که روغن منبع عظیمی از کلسترول است که مقدار زیاد آن برای بدن ما مضرر و آسیب زاست.امروز محصولی به شما معرفی میکنیم که علاوه بر راحتی کار پخت و پز ، باعث سوزاندن کلسترول خون میشود.لسیتین و کلسترول، هر دو متعلق به خانواده ی چربی ها می باشند. ولی جالب است بدانید این دو (لسیتین و کلسترول) مخالف یکدیگر هستند ، به عبارتی ضد همدیگر هستند.شما میتوانید با بهره گیری از این ویژگی منحصر به فرد به کاهش وزن خود کمک کنید.

کاربرد لسیتین

لسیتین در غذاها به عنوان بهبود دهنده ویسکوزیته، پخش کننده و روان کننده ای عالی استفاده می شود.
به طور معمول سوسپانسیونی از قطرات کوچک یک مایع که در مایع دیگر غیر قابل حل می باشد را تشکیل می دهد. روغن در آب و آب در روغن دو نوع اصلی از این امولسیون هستند. ساختار لسیتین به عنوان امولسیفایر به نحوی است که موجب تعامل آب و روغن می شود. فسفولیپید ها جزء اصلی لسیتین محسوب می شوند و بخش هیدوروفیلی و هیدروفوبی آن باعث شده که دو محیط غیر قابل حل را در خود حل کند.

برای  کسب اطلاعات بیشتر و  یا ثبت سفارش خرید  و فروش  لسیتین مایع با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار