شما اینجا هستید

فروش فولیک اسید

فولیک اسید چیست؟
اسید فولیک که با نام فولات و ویتامین بی 9 نیز شناخته شده است کاربردهای بسیاری در صنایع غذایی و دارویی و کشاورزی دارد که در واقع این ویتامین بدن  را در برابر بیماری‌های قلبی، نقص‌های مادرزادی، سرطان و پوکی استخوان ایمن می کند. فولیک اسید یکی از ویتامین های گروه B  است که جزو یکی از ویتامین های لازم برای رشد سلول ها و سوخت و ساز بدن می باشد.
کمبود اسید فولیک در بدن باعث کم خونی در افراد می شود چرا که کار اسید فولیک در بدن تولید پروتئین و ساختن اسید های نوکلئیک است. که در واقع اسید نوکلئیک وظیفه ی انتقال ویژگی های مورثی را دارد که در هسته سلول قرار دارند عوارضی که کمبود اسید فولیک در بدن سبب کم خونی، تورم و قرمزی زبان، اسهال، و افسردگی می شودو در نوزادان و کودکان باعث کاهش رشد بدن می شود.
مصارف اسید فولیک:
بیشترین مورد مصرف برای زنانی هستند که می خواهند باردار شوند و همچنین زنانی که خانواده آنها سابقه بیماری اسپانیا بیفیدا دارند و همچنین انهایی که خودشان مبتلا به این بیماری می باشند و قصد دارند که باردار شوند و نیز افراد دارای بیماری دیابت نوع دو، بیماری التهاب روده، لوپوس، آسم، سلیاک از مصرف اسید فولیک سود می برند.
فروش اسید فولیک:
فولیک اسید در بسته بندی های 25 کیلویی در انبار شور آباد موجود می باشد شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه‌ی سفارش این محصول با شماره های موجود در بالای همینصفحه تماس بگیرید.
  
 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار