شما اینجا هستید

اسید چرب نارگیل

قیمت فروش اسید چرب نارگیل

روغن نارگیل (اسید چرب نارگیل) 

روغن نارگیل از مخلوط چربی های اشباع شده و غیر اشباع ساخته می شود اسید چرب نارگیل حاوی 11.7 گرم چربی اشباع شده در روغن نارگیل از هفت نوع مختلف اسید چرب شامل کاپروئیک – کاپریل – لوری – پالمتیک و اسیداستریک تشکیل شده است که از این هفت نوع اسید لوریک مهمترین می باشد که اسید چرب نارگیل حاوی 6 گرم لوریک اسیی می باشد.

کاربرد های اسید چرب نارگیل :

اسید چرب نارگیل در تولید محصولات تمیز کننده از جمله مواد اولیه صابون و شوینده ها ، سورفکتانت ها ، رزین های آلکیدی ، عطر و اسانس ها پلاستیک ها کاربرد دارد.

تولید اسید چرب نارگیل:

بزگترین تولید کنندگان روغن و اسید چرب خرما و نارگیل ، در مناطق گرمسیری مانند فیلیپین، مالزی و اندونزی یافت می شوند روغن و اسید های چرب را می توان از منابع نخل یا نارگیل تولید کرد که این روغن از هسته و گوشت نارگیل استخراج می شود.

مزایای اسید کاپریل :

اسید کاپریلیک یکی از اسید های چرب موجود در روغن نارگیل است این اسید چرب خاصیت ضد باکتری ، ضد التهابی و ضد قارچی دارد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند عفونت های مخمر، بیماری های پوستی ، اختلالات گوارشی و کلسترول بالا مفید می باشد همچنین برای کاهش خطر مقاومت آنتی بیوتیکی استفاده شود در واقع می توان اسید کاپریل را بصورت خوراکی و مالش به پوست استفاده کرد.

قیمت فروش اسید چرب نارگیل:

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، مواد مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت ما سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

                                                                                                                                                                                                     

 

 

دیدگاه ها

اسید چرب نارگیل چیست

روغن نارگیل چیست

کاربرد های اسید چرب نارگیل

تولید اسید چرب نارگیل

قیمت فروش اسید چرب نارگیل

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار